Klachtenprocedure

KLACHTEN

We doen dagelijks ons uiterste best om u met de beste service tegemoet te komen. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan. Wanneer dit het geval is en u heeft een opmerking of klacht over het niet of verkeerd leveren van uw bestelling of dienst, laat het ons zeker weten. Omdat wij, na strikte controle, eigenaar zijn van het Safeshops- en EMOTA label volgen wij ook volledig hun handleiding en regels met betrekking tot het behandelen van klachten. Zo kunnen wij u ook het beste bijstaan. 

U kunt ons binnen de 14 dagen na aankoop op de hoogte brengen van een klacht door ons  te contacteren met het sturen van een mail naar [email protected] of te bellen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur - 17:00 uur naar +32(0) 475 420 100.

Buitengerechtelijke geschiloplossing

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl .
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr ”.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »